RM: Informació General
Benvolgut amic/amiga
Com cada any el Centre Excursionista de Ripollet organitza la «Caminada Ripollet-Montserrat », que enguany arriba a la seva XXXIII edició, i que es celebrarà el dia 16 d’abril de 2023. Aquest any, a l’igual que als darrers anys, les inscripcions es podran fer de vàries maneres:
- Fent un ingrés al compte de LA CAIXA Nº ES26 2100 0289 2801 0172 2155, fins el dimecres dia 12 d’Abril (no s’admetran ingressos posteriors). S’ha d’enviar un mail a info@centreexcursionistaripollet.com indicant el nom dels participants i la talla de samarreta.
- Personalment els dies 11, 12, 13 i 14 d’abril al Centre Cultural de Ripollet, de les 19 a les 21 hores i el 15 d’Abril de 10:00 a 13:00 hores,
- El mateix dia de la Caminada abans de les 5 de la matinada, hora en què es donarà la sortida, que com cada any, serà des del parc que hi ha darrere l’Ajuntament.
El preu de les inscripcions és el següents:
Amb BUS | Sense BUS | |
Inscripció única | 27 € | 20 € |
Aquest preu tindrà un suplement de 2,00 € en cadascuna de les modalitats si la inscripció es fa el mateix dia de la sortida.
La inscripció dóna dret a: full de ruta, informació sobre el recorregut, samarreta commemorativa, avituallaments, i pels que acabin, un record acreditatiu que es donarà a la arribada a Montserrat (fins a agotar les existències).
Per a qualsevol informació tant del recorregut com de la inscripció, dirigiu-vos al Centre Excursionista de Ripollet, tots els dimarts de les 19:00 a les 20:30 hores o a la web www.centreexcursionistaripollet.com.
Molt atentament,
Centre Excursionista de Ripollet